English language
Savjeti i novosti o zdravljuZdravlje porodiceZdrava leđa    
 
Zdravlje porodice Minimize

10 najboljih savjeta za zdrava leđa

1. Redovno vježbajte leđa. Hodanje, plivanje (posebno leđnim stilom) i korištenje sobnog bicikla predstavljaju odlične načine jačanja leđnih mišića.

2. Kada se saginjete, uvijek savijajte koljena i kukove, a ne leđa.

3. Nikada se nemojte istovremeno okretati i pregibati.

4. Kad god podižete i nosite teške predmete, nosite ih čvrsto uz tijelo.


Alex Bramwell
5. Teret nosite u ruksacima i izbjegavajte sling torbe (torbe koje se nose preko ramena).

6. Ispravite se. Izbjegavajte da sjedite zavaljeni u stolici, nagnuti preko stola ili da hodate pogrbljenih leđa.

7. Koristite stolice sa naslonom. Stopala postavite ravno na pod ili na oslonac za noge. Promijenite položaj sjedenja svakih nekoliko minuta.

8. Prestanite pušiti. Stručnjaci smatraju da pušenje umanjuje napajanje krvlju diskova između pršljenova, što može dovesti do njihove degeneracije.

9. Ako imate višak kilograma, smršajte.

10. Odaberite madrac koji odgovara vašoj visini, težini, starosnoj dobi i položaju prilikom spavanja.

(Pregledano: 09.09.2008.; datum sljedećeg pregleda: 09.09.2010.)

IZVOR: Fondacija Back Care, NHS CHOICES, april 2010., http://www.nhs.uk/Livewell/Backpain/Pages/Topbacktips.aspx

  
 
 

Sadržaj stranica JUDZKS treba koristiti u informativne svrhe. On ne može zamijeniti stručni savjet, dijagnozu ili liječenje ljekara. JUDZKS ne može biti odgovoran za bilo kakvu izravnu ili neizravnu štetu koja bi mogla proizići iz korištenja www.judzks.ba, te za bilo kakve propuste ili greške u sadržaju stranice.
Copyright 2005-2017. JUDZKS. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo.

 
Prijava